Adana'da bir kişi, bir apartmanın otoparkından motosiklet çaldı. Olay, park halindeki motosikletin gidon kilidinin kırılmasıyla gerçekleşti. Çalan kişinin isminin Mustafa C. olduğu öğrenildi.
Mustafa C., motosikletle caddede gezerken polis tarafından yakalandı. Gözaltına alındıktan sonra ifadesinde, motosikleti evine dönmek için çaldığını, ardından geri vermek amacıyla yola çıktığını belirtti.
Mustafa C., "Tam teslim etmeye giderken polise yakalandım," dedi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.


Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!