Fenerbahçe'nin Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda Aziz Yıldırım, başkanlık görevine geri döndü. Yıldırım, 8 yıl aradan sonra yeniden kulübün başkanı seçildi.
Bu seçim, Yıldırım'ın başkanlık kariyerinde 15. kez katıldığı bir seçim oldu. Toplamda 17 bin 245 oy alarak Fenerbahçe'nin 35. başkanı unvanını elde etti.
Aziz Yıldırım, bu süreçte kulübü yönetme konusunda tecrübesini ve geçmişteki başarılarını yeniden sergileme fırsatı bulacak. Fenerbahçe camiasında önemli bir figür olan Yıldırım, kulübün geleceği için yeni hedefler belirleyecektir.


Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!